Reparatie en onderhoud
Jouw gemak is onze topprioriteit
Jouw gemak als berijder is voor ons topprioriteit, daarom kun je voor reparaties en onderhoud terecht bij jouw merkdealer of kun je gebruik maken van een universeel autobedrijf met haal- en brengservice.
Maak zelf een afspraak voor reparatie of onderhoud
Voor reparatie of onderhoud kan je een afspraak maken bij een van de vele locaties van Lease Service Partner. Een afspraak met jouw merkdealer dien je ook zelf te maken. Als je vervangend vervoer nodig hebt tijdens jouw onderhoudsbeurt, overleg dit dan vooraf met je werkgever of raadpleeg je autoregeling. Het is het eenvoudigst om het onderhoud te laten uitvoeren via het universele autobedrijf inclusief haal- en brengservice.
Vragen over reparatie en onderhoud?
Voor reparaties en onderhoud kun je terecht bij één van de vele locaties van Lease Service Partner.
Bij full operational lease zijn de meeste onderhoudskosten inbegrepen en worden deze door Hiltermann Lease betaald. In je contract kun je zien wat voor jou van toepassing is.
Wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op via de Berijdersdesk op telefoonnummer 088 – 554 38 58.
Dat verschilt per auto. Meestal wordt dat op de display in het dashboard aangegeven, wanneer de auto toe is aan een onderhoudsbeurt. Ook staat in het instructieboekje vermeld wanneer onderhoud nodig is.
We denken graag met je mee
Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen? Waarom plan je geen gratis adviesgesprek met een van onze accountmanagers?