Marieke van Osch | Contractadministratie

“Er is altijd ruimte voor een praatje”

Marieke vertelt je graag wat zij zo leuk vindt aan het werken bij Hiltermann Lease.

header image

Inmiddels werk ik al drie jaar bij Hiltermann Lease als administratief medewerker. Voordat ik bij Hiltermann aan de slag ging, heb ik administratieve werkzaamheden en debiteurenbeheer op me genomen bij een Hogeschool.

Bij Hiltermann Lease ben ik verantwoordelijk voor het controleren en verwerken van klantgegevens, het opmaken, uitbetalen en beëindigen van contracten. Wat ik uitdagend vind aan mijn werk zijn de uitzonderlijke aanvragen en ingewikkelde dossiers. Ik zet me altijd in om deze tot een goed einde te brengen. Gelukkig werk ik in een fijn team waar we samenwerken en elkaar helpen waar nodig. Iedereen in ons team heeft andere taken, waardoor we elkaar goed aanvullen.

Voor mij is de sfeer op de werkvloer erg bepalend. Gelukkig is deze bij Hiltermann heel prettig en is er altijd ruimte voor een praatje! Iedereen is betrokken met elkaar en helpt elkaar verder. En de gezamenlijke  lunch is ook altijd gezellig! Dus ben je op zoek naar uitdagend, afwisselend en gezellig werk? Dan zit je hier goed.

Lees ook de verhalen van andere collega'sLees meer