Veelgestelde vragen
Waar kunnen we je mee helpen?
Veel vragen zijn ons al eens gesteld. We hebben de antwoorden op onze meestgestelde vragen voor je op een rij gezet.
Waar gaat je vraag over?
Wat is het onderwerp?
Veelgestelde vragen
Maak online of via de Hiltermann app een afspraak bij een van onze ruitspecialisten: A*Glas of 123Ruit.
Let op! Bij sterreparatie brengt de specialist geen eigen risico in rekening. Bij overige ruitschade, zoals een barst, wel. Laat een sterretje dus op tijd repareren.
Maak een afspraak online bij een van onze ruitspecialisten: A*Glas of 123Ruit, of via de Hiltermann app. Bij ruitschade wordt er een eigen risico in rekening gebracht. Hoe hoog deze is, staat in je leaseovereenkomst vermeld. Kom je er niet uit? We helpen je graag. Maak hier een onder een terug belverzoek.
Vul altijd op de plaats van de gebeurtenis het volledige Europees schadeformulier in. Vergeet daarbij niet dat beide betrokken partijen het formulier moeten ondertekenen. Neem daarna direct contact met de Berijdersdesk via: 088 – 554 3888. In overleg verwijzen wij je naar een schadeherstelbedrijf in jouw regio. Maak vervolgens een afspraak met het schadeherstelbedrijf, om de schade te laten herstellen.
Het (ondertekende) schadeformulier kun je sturen naar:
Hiltermann Lease B.V.
Antwoordnummer 310 (geen postzegel nodig)
2130 VB HoofddorpMailen kan ook naar: schade@hiltermannlease.nl
Als een onbekende tegenpartij schade aan je voertuig heeft veroorzaakt, dan kun je het Europees schadeformulier gebruiken. Stuur het ondertekende schadeformulier naar ons adres (zie vorige vraag). Wij helpen je om de schade zo snel mogelijk te laten herstellen. In overleg verwijzen wij je naar een schadeherstelbedrijf bij jou in de regio. Is het aannemelijk dat de schade toch veroorzaakt is door een motorvoertuig? Kijk dan of je een claim kunt indienen bij Waarborgfonds Motorverkeer. De contracteigenaar van de leaseauto heeft hier belang bij. Een succesvolle claim heeft in de toekomst geen negatief effect op een eventuele no-claim korting. Geef zo duidelijk mogelijk aan waar je schade hebt aan je voertuig. Na ontvangst van je melding nemen wij contact met je op over de verdere afhandeling van de schade.
Via de Hiltermann app kan je de schade melden. Kom je er niet uit? Wij helpen je dan om de schade zo snel mogelijk te laten herstellen.
Wij helpen je graag